بیوگرافی ال لاوایت






Shinigami

for the anime

بیوگرافی L

انیم ها مرجع تخصصی و رایگان انیمه و مانگا در ایران

نام اصلی:
L Lawliet
گونه: انسان
جنس:
مرد
گروه خونی:
نامشخص
تاریخ تولد:
(October 31, 1979 (1982 in anime
تاریخ مرگ:
(November 5, 2004 (2007 in anime
سن:
24
قد:
5'8"
وزن:
110 lbs
خانواده: ندارد
شغل:
پلیس - کاراگاه
سازمان: --------




L Lawliet که ما اونو با نام ال بهتر میشناسیم. ال یک گاراگاه مشهور در جهان است و اون در این انیمه سعی میکند که کیرا که یک قاتل است را بگیره.ال تحقیقات خود رو شروع میکنه که به یاگامی لایت مشکوک میشه و دنبال هدفی هست که اثبات کنه که اون کیرا هست.

ظاهر

ال فردی بسیار لاغر اندام و قد بلند هست که دارای موهای سیاه و چشمان تیره نیز هست.ال یکی از ویژگی های قابل توجهی که داره اینه که سایه ای که زیر هر یک از چشمانش هست ناشی از محرومیت از خواب میدونه.ال در انیمه اینطور نشان داده شده که اون یک شلوار جین آبی و یک پیراهن آستین بلند میپوشه.او تقریبا هرگز نه کفش میپوشد و نه جوراب ترجیح میده که با پاهای برهنه راه بره و موقعی که میخواست بره پیش یاگامی لایت اونجا هم باهاش برهنه بود.

کارکتر

ال فردی کاملا مخفی هست تنها ارتباط اون با دستیارش واتاری هست او چهره ی خود را در جهان هرگز به کسی نشون نمیده حتی نام خود را نیز مخفی کرده است ولی کارکنانش او را ال صدا میزنند.
پس از ملاقاتی که اون با پلیس های ژاپنی داره تصمیم میگیره که نیروی کار آنها به نام ریوزاکی شناخته بشه و برای اینکه امنیت کار بالا بره هر یک از کارکنان نیز نام خود را تغییر دادن.
ال فردی بسیار باهوشی هست هر چند که اون کمی پریشان است اما توانایی های زیادی داره.ال از قدرت second-guess بر خوردار هست یعنی همه چیزی که او ارائه میدهد کامل و بسیار دقیق است.او در فریف دادن مخالفان بسیار خوب هست و حاضر به اقدامات شدید هست که بتونه این پرونده ای که بهش اختصاص داده شده حل کنه.برخی از تاکتیک های ال بسیار ضخیم است مانند داشتن یک فردی است که در زندان محکوم است.اون همچنین نشان داده شده فردی خشک و شوخ طبع است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسبها: بیوگرافی ,
نوشته شده در چهار شنبه 11 دی 1392ساعت 17:37 توسط Kira|



      قالب ساز آنلاین